Eerste stage week, Carnavalika en Playa Canoa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mandy Bonenkamp - WaarBenJij.nu Eerste stage week, Carnavalika en Playa Canoa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mandy Bonenkamp - WaarBenJij.nu

Eerste stage week, Carnavalika en Playa Canoa

Door: mandybonenkamp

Blijf op de hoogte en volg Mandy

13 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Dushi´s

Hier al weer een verhaaltje van mij. Het moet niet gekker worden of jullie denken dat ik hier echt niets te doen heb ;p Laat ik beginnen met jullie te bedanken voor reacties, smsjes en mailtjes. En natuurlijk de skype momentjes waarin in altijd kan lachen. Echt leuk. Brieven of kaarten zijn ook welkom naar; Noord Zappateer 124 Willemstand Curacao, maar dat terzijde!

De eerste volle stageweek is al weer voorbij. Het begint steeds beter te lopen met de aanmeldingen voor de lessen. Wel moeten we nog iedere ochtend bellen om te melden wat voor activiteiten we hebben en hoeveel mensen daar aan mee willen doen. Samen met Caitlin heb ik een vaste groep waar we drie keer in de week aan lesgeven. Dit is een passieve groep die je kunt vergelijken met senioren, en de sporten/activiteiten die daarbij horen. Een leuke groep vind ik zelf. Daarnaast zitten we veel in een erg kleine bewegingsruimte waar de cliënten en altijd aantallen variëren, een uitdaging dus.

Afgelopen donderdag waren we uitgenodigd door Nol om met hem uiteten te gaan omdat dit zijn laatste week was op Curacao en terug zou gaan naar Nederland. Een gezellig avondje. De weekenden zijn hier altijd feest. Afgelopen vrijdag was er op de stage van Moniek en Lizanne, Carnavalika. Een feestje voor cliënten met een verstandelijke beperking. Het thema was piraat dus ook wij gingen verkleed. Het was erg leuk en gezellig, waar veel gedanst werd. De avond verder voortgezet in de Bermuda. Zaterdag ochtend kwam Nol voor de laatste keer bij ons op de koffie en hebben we hem een cadeautje geven om hem te bedanken wat hij voor ons gedaan had de afgelopen twee weken. Daarna naar een mooi strandje geweest, en een beetje bijgekleurd. Het strandje had het zwem en zee gedeelde gescheiden door rotsen. Je zag het zeewater mooi tegen de rosten op spatten. echt heel mooi om te zien. Die avond lekker gebarbecued. Zondag was het kindercarnaval. Er was een grootte optocht waarin kinderen dansten en vrolijk verkleed waren. We stonden in de volle warme zon. We hebben de optocht niet af gekeken want dit duurde ons echt te lang… Die avond hadden we nog de restje van de bbq van zaterdag dus die nog maar een keer aangestoken ;p. S avonds een potje phase 10 gespeeld. Een erg leuk spel! (bedankt team)!! Vervolgens naar Wet & Wild op Mambo Beach, en heerlijke rosetjes gedronken. Het niet zo laat gemaakt want er moest natuurlijk weer stage gelopen worden..

Inmiddels is de eerste stage dag alweer voorbij, en zit ik hier in het zonnetje te typen aan dit verhaaltje. De komende weekenden gaan waarschijnlijk de echte uitjes plaats vinden, kijk er naar uit. De foto’s volgen nog!

Bon siman, en tot snel!

Ajoo

• 14 Februari 2012 - 09:37

Monique:

Hej Mandy!

Nou dat klinkt goed hoor! Fijn dat het spelletje goed bevalt :) Succes nog met je stage, ik moet nog 4 dagen werken en dan is het hier ook carnaval!!!

• 14 Februari 2012 - 15:13

Jose:

Ha Mandy,
    Weer een mooi verslag! Mooie foto`s!
    Geniet er maar van! Groetjes!!

• 15 Februari 2012 - 13:34

Elles:

Hey Mandy,

Mooi verhaal, klinkt goed allemaal! Fijn dat de stage leuk is en dat je daarnaast genoeg tijd over hebt voor nóg leukere dingen ;-) Lekker genieten!

Liefs,
    Elles

• 15 Februari 2012 - 18:01

Svenny:

Heej mandy.
    leuk verhaal en mooie foto's,
    En zo vier je toch nog een beetje carnaval. Mocht het bijen pakje dit jaar nog mee? of heb je die ingeruild voor een zwempak:P veel plezier xx svenny